Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Η Ελένη Γκίκα στην παραμυθούπολη

Ακούστε την Ελένη Γκίκα στο βλέπω

Ένας σύνδεσμος αρέσει στο χρήστη Ελένη Γκίκα.
Η Ελένη Γκίκα στην εκπομπή της Κατερίνας Σαμψώνα
Ραδιοφωνική - τηλεφωνική συνάντηση με την συγγραφέα Ελένη Γκίκα την Πέμπτη 12Ιανουαριου, 18:00 με 19:00, στην εκπομπή της Κατερίνας Σαμψώνα
Η ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ γεννήθηκε το 1959 στο Κορωπί. Δημοσιογράφος και..
Δεν μου αρέσειΜου αρέσει! ·  · Κοινοποιήστε · πριν από μία ώρα περίπου · .Σας αρέσει.

Ελένη Γκίκα http://vimeo.com/35497807
Η συγγραφέας Ελένη Γκικα στο vlepo.org
vimeo.com
vlepo.org..πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.
Ελένη Γκίκα Εκείνη την ημέρα πόσο πονούσα, Θεέ μου! Μόλις δυο ώρες πριν! Και ξαφνικά η Νεφέλη και το παραμύθι και γαζούλα θεραπευτική, η Νεφέλη που όλα τα μπορεί.
πριν από μία ώρα περίπου · Δεν μου αρέσειΜου αρέσει! · 
1.Kateirina Noima Ax!πόσο ωραία ένιωσα, ακούγοντάς σε, Ελένη μου! Σαν μεγάλο παιδάκι!...Να είσαι καλά, Ελένη μου και να μας ταξιδεύεις κι εμάς, μέσω της Νεφέλης!Να ' ναι καλά κι η Νεφέλη μας, να σε εμπνέει συνέχεια με τι ζωγραφιές της και τα όνειρά της! Να την χαίρονται οι γονείς της, εσύ και όλοι μας!Εγώ προσωπικά, την ευχαριστώ για την ευτυχία που σου δίνει! Φιλάκια και στις δυο και ονειρεμένα ταξίδια!
Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.
Γράψτε ένα σχόλιο.....