Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

"Κρύο" στα βιβλία

Σε κρίση η αγορά του βιβλίου, λέει!

Εμ, τι θα ήταν, ειδικά αυτή την εποχή;

Κι όλο εκδίδουν! Τόσα πολλά νέα βιβλία, δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου!

Κι όσο σκέφτομαι την στεναχώρια των συγγραφέων, τόσο τους θεωρώ υπεύθυνους που εκθέτουν στο "κρύο" αυτή την εποχή "τα παιδιά τους"!

Απορώ, πού χτίζουν όνειρα; Ποιος θα τ' αγοράσει; Με τι; Και ποιος θα τα διαβάσει;
Με τι διάθεση; Έχει καταλάβει κανένας απ' τους εκδιδόμενους συγγραφείς αυτή την εποχή, τι θα πει στέρηση τροφής, στέγης, θέρμανσης;

Πού πας ρε Καραμήτρο, τέτοια εποχή;
Καλές οι τέχνες, μα προέχει να γεμίσει η κατσαρόλα, Καραμήτρο μου...
Κι αυτό το λέει μια πρώην Καραμήτραινα που αντί για μπλούζα έπαιρνε βιβλίο, αντί για κούρεμα έπαιρνε βιβλίο, αντί για αντιρυτιδική έπαιρνε βιβλίο...
Το διάβαζε, το πήγαινε και βόλτα, το φωτογράφιζε, ζεσταίνονταν...
Τώρα, κρυώνει, έτσι κι αλλιώς!
Ίσως γιατί πιο πολύ κρύωσε η ψυχή μου.
Τελευταία τρύπα μια ανύπαρκτης φλογέρας, είμαι, μα η θέση που είχα πάντα για τα βιβλία είναι: να δίνονται δωρεάν!

Εδώ!