Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Στα πεταχτά...

Τούτο το Σαββατοκύριακο, θες ότι λείπει ο γιος μου, θες ότι (μάλλον) ο χάκερ μου ήταν εκτός, χάρηκα λίγο παραπάνω το ίντερνετ, αν και τελικά... προσάρμοσα τη ζωή μου και χωρίς αυτό.

Το ότι θα μου λείψει, είναι σίγουρο! Δεν τίθεται θέμα! Τίθενται όμως άλλα και σίγουρα δεν είναι μόνο θέμα οικονομικού και βασικών προτεραιοτήτων, (βάση των δυσκολιών της εποχής μας), όσο είναι το ότι δεν επιτρέπω σε κανέναν έξυπνο χειριστή, όποιου προγράμματος και συστήματος να ελέγχει τα προσωπικά μου δεδομένα και την ζωή μου!

Ως εκεί, ήταν! Μπορεί να μου στοίχησε ακριβά το "παιχνίδι του", μα τώρα, καταλαβαίνοντας ότι τον υποψιάζομαι, ελπίζω να μην το ξανατολμήσει, γιατί δεύτερη ευκαιρία δεν έχει! Μας τελείωσαν!

Τώρα κλείνω εγώ το κουμπάκι... όσο έχω ακόμα ίντερνετ, για να δει πόσο "μικρός" στάθηκε απέναντί μου!Είμαι σίγουρη ότι του "έφτασε"!

Μετά, θα μείνουμε κι οι δυο χωρίς κουμπάκια, μέχρι εκείνος να βρει κάτι καλύτερο να παίξει...

Όσο για τους φίλους μου (με εισαγωγικά ή χωρίς) που δεν μπορούν να καταλάβουν και πολλά, απ' τα λίγα που γράφω, να 'μαστε καλά.... "βουνό με βουνό δε σμίγει"!

Έλεγα, όσο ακόμα τρέχει ο μήνας, να εκμεταλλευτώ την σύνδεση, μα μάλλον δεν θα το κάνω απόψε.
Το κάθε τι, θέλει τη στιγμή του!

Επειδή ο άνθρωπος είπαμε, "γεννιέται, δεν αλλάζει", έχω πολλά νέα να ανακοινώσω και εύχομαι να τα προλάβω! Αν όχι, μη μου κρατήσετε κακία!

Όταν επανέλθουν όλα στην φυσιολογική τους ροή, θ' ανοίξουν και τα σχόλια και όλα!

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...
Ας ήμουνα εγώ "το παιχνίδι" του που θα σταματήσει να υπάρχει και θα τον αναγκάσει να προσαρμοστεί με την πραγματικότητα της ύπαρξής του και της ζωής του!

Αυτά, αν περιμένει να πάρει ένα "μαντάτο" μου από δω! 

ΥΓ. Κι επειδή δεν έχει καμιά σχέση με ανθρώπους που γνώρισα απ' το ίντερνετ, ας μην γίνονται άλλες παρεξηγήσεις! Καμιά φορά οι συμπτώσεις γίνονται τραγικές!Γι' αυτό και το διευκρινίζω!

Τέλος, εξηγήσεων!

Πάμε τώρα στα άλλα τα ωραία που έχω κρατήσει στα πρόχειρα!