Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Η δικαίωση του Ρήγα



Στις 23 Δεκεμβρίου 2011 όλος ο πλανήτης συγκλονίστηκε από ενα απο τα χειρότερα εγκλήματα κακοποίησης ζώου ποτέ στα χρονικά της χώρας μας...
http://www.occupyforanimals.org/greece-a-man-of-albanian-nationality-tried-to-kill-three-dogs-with-a...
5 · ·

Να ξεκινήσω με την δικαίωση της ζωής ενός σκύλου, που τον έλεγαν Ρήγα, που του αφαίρεσαν βάναυσα τη ζωή, γιατί ίσως κάποιοι άρρωστοι νομίζουν πως τα ζώα δεν έχουν ψυχή!
Κάνουν λάθος, όμως, χάρη στην επιμονή μιας μεγάλης ζωόφιλης παρέας, τα Ελληνικά δικαστήρια άρχισαν να τιμωρούν και ν' αναγνωρίζουν δικαιώματα και στα ζώα, καιρός ήταν, υπάρχει ελπίδα, αρκεί όμως -καλύτερα- να καταργηθούν οι φονιάδες!
Λόγω της κακής διάθεσής μου... συν του χρόνου μου, δεν ενημερώθηκα καλά για τις λεπτομέρειες. Μου αρκεί η ουσία, την οποία και θα προσπαθήσω "να κλέψω".

Εδώ είναι ένα βιντεάκι, έξω απ' τα δικαστήρια

Η Marina Kalligerou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Marina Kalligerou.
ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΡΗΓΑ...ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ....ΟΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ...ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ....ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ.....ΓΙΝΑΜΕ Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ....ΚΑΙ....ΕΣΥ...ΕΙΠΕΣ..ΤΙ ΕΓΙΝΕ...ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΞΕΣ....ΠΩΣ ΣΕ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ...ΣΕ ΠΟΝΕΣΑΝ ΚΑΙ ...ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΑΝ...ΚΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ...ΑΚΟΥΣΑΝ...ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝ....ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ...ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΝΗ ΡΗΓΑ....ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.....ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ....ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΟΥΝ.....ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕΣ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΑΘΩΟ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟ ΠΛΑΣΜΑ . ΕΜΕΙΣ ΡΗΓΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.............

1 · ·

Υγ.Με βρήκε σε πολύ χάλια στιγμή η ιστορία του Ρήγα, δεν άντεχα την αλήθεια απ' τις σκληρές εικόνες και την κακκοποίησή του, απέφυγα να σταθώ πολύ, χαιδεύτηκε όμως η ψυχή μου που θυσία του μπορεί να γίνει ένα καλό μάθημα στους ανθρώπους, τον έλεγαν και Ρήγα! θα μπορούσε να είναι ο ήρωας και το τελευταίο ζώο που βρήκε τόσο τραγικό θάνατο!
Είμαι η τελευταία που θα έβαζε στην ζυγαριά ανθρώπινη ψυχή με ζώου, γιατί έχω κλάψει πολύ για ζώα, στο παρελθόν και ξέρω πως η ζυγαριά ισσοφαρίζει.

Να πω "Συγχαρητήρια" σε όλους όσους έφτασαν την ιστορία εκεί και ιδιαίτερα στην Μαρίνα Καλλήγερου που μέσω των συχνών αναρτήσεών της και με τις δυνατές γραπτές κραυγές της, ενημερώθηκα, έστω και κατόπιν εορτής...
Ποτέ δεν είναι αργά, για τίποτα!
Έστω κι έτσι, λειτούργησα!
Εμείς οι άνθρωποι μπερδεύουμε στιγμές και καταστάσεις, για να μην πω για την ζωή, που έτσι κι αλλιώς, εκείνη έχει τον ρυθμό της...
Από πλευρά μου, όσο μπορώ συντονίζω και ενημερώνω.