Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δύο χέρια...

Το ανάκάλυψε κάποιος υπέροχος, το είπε ο πιο αξιολάτρευτος άνθρωπος του κόσμου που κάποτε στον Εβρο μου έδωσε το σκουφάκι του για να μη βραχώ, και απλώς θέλω να το βλέπω και στον τοίχο μου, δλδ για να λέω την αλήθεια, στη ζωή μου, αυτό.
«Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία.
Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δύο χέρια...
Αυτά που θα σε αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμήσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια.
Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν...
Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις και συ όσο μεγαλώνεις...»

Θανάσης Βέγγος
Από: Ikaria

  • Αυτό αρέσει σ' εσένα, στους Loty Petrovits, Angeliki Kotti, Kostas Akrivos και σε 59 ακόμα άτομα.
  • 3 κοινοποιήσεις
    • Nicol Pap τον αγαπώ!
      Κυριακή στις 12:19 μ.μ. · · 1
    • Ελένη Γκίκα Μόνο τα χέρια φίλων γίονται ιαματικά στην αφή τους, ξυπνάς δευτέρα πρωί και λες δόξα τω Θεω, τι όμορφα ήταν, καλώς φτάσαμε εδώ, εχθές, η Νεφέλη, η Έλενα, η Κέλλυ, ο Αλέξανδρος, και οι... δεκαεπτά τσαγιέρες το έκαναν το θαύμα τους, χόρτασα αγάπη πώς να το πω. αυτό.
      21 ώρες πριν · · 2
    • Κατερίνα Δεστάπα Χορτάτη να 'σαι πάντα, Ελένη μου! Και χέρια αληθινής αγάπης! Μετά είδα ότι είσαι Αγιασμένη από Θανάσση! Τυχαίο; Πολλά πολλά φιλιά!
      8 ώρες πριν ·