Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Μ' αρέσει!

Μ' αρέσει, γιατί είναι απ' ευθείας διαφήμιση! Εφόσον μου πήρε κάτι χρόνια να εμπεδώσω ότι τα βιβλία είναι προιόντα, αυτή η ιδέα μου άρεσε πραγματικά πολύ!

  • Στο τρόλεΙ καλούμε τους Ερωτευμένους με τη Λογοτεχνία να χαρίσουν βιβλία αυτά τα Χριστούγεννα!



    • Αρέσει στους Kateirina Noima, Ελένη Γκίκα και σε 10 άλλους.
    • 1 κοινοποίηση

      • Ελένη Γκίκα Καλά ταξίδια, καρδούλα μου, στην πόλη, στον κόσμο!
        Δευτέρα στις 8:02 μ.μ. · · 1

      • Justine Frangouli-Argyris Ευχαριστούμε αγαπημένη μου, εποχούμενοι πάμε με μέσα μαζικής μεταφοράς!
        Δευτέρα στις 10:31 μ.μ. · · 2

      • Kateirina Noima Ιουστίνη, γουστάρω διαφήμιση! Ε, μα, πια! Πολύ ωραία ιδέα! ΝΑΙ, λέω σ' αυτή την ιδέα και στα βιβλία! Βαρέθηκα να βλέπω μανεκέν και να νοιώθω τύψεις για τα κιλά μου! Καλοτάξιδα, χωρίς φρένα! Φιλάκια και ευχές και στην Ελένη!
        Χθες στις 12:03 π.μ. · · 1

      • Justine Frangouli-Argyris Κρατάω το χωρίς φρένο Κατερινάκι. Σωστά το λές, ο Ψυχογιός έβαλε το βιβλίο στη μαζική διαφήμιση παίρνονας τα φώτα από τις μοντέλες. Διαβάστε γιατί χανόμαστε!
        12 ώρες πριν · · 1


  • Από σήμερα κυκλοφορώ με Χριστουγεννιάτικο εξώφυλλο φιλοτεχνημένο από τα χεράκια της αγαπημένης και ταλαντούχας Χρύσας Μπαλαμπάνη. Την ευχαριστώ βαθειά γιά τη γενναιοδωρία της!
    · · · Δευτέρα στις 6:55 π.μ. 

    To blog της Ιουστίνης