Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Καλημέρα σας...

Κάθε φορά που βγαίνω στο  Φεις, μου θυμίζει "παζάρι". Το "παρ' τε κύριοι βιβλία", επικρατεί, εφόσον οι περισσότεροι φίλοι μου είναι συγγραφείς.  Δική μου ήταν η επιλογή στην "διαλογή", στους εναπωμείνατες. Μόνο που κουράζει. Όχι, δεν είναι ζήλεια. Είναι που μιλάνε μόνο για βιβλία. Λες και η ζωή μας όλη, είναι μόνο βιβλίο! Δείχνουν να χρησιμοποιούν το Φεις και τους φίλους, μόνο και μόνο σα να δουλεύουν με σκοπό την πώληση των βιβλίων τους. Κάποιοι μάλιστα σου συστήνονται πασσάροντας με την Καλημέρα το βιβλίο τους. Όχι. Δεν μ' αρέσει έτσι. Δε μ' αρέσει ο τρόπος που πουλούν, για να αγοράσουν οι "φίλοι" το βιβλίο. Θα μου πεις, το κάνω κι εγώ, θέλοντας να τους δώσω χαρά. Να πουλήσουν, αφού αυτό θέλουν. Στον καθένα δίνεις αυτό που του λείπει. Είναι όμως μόνο, αυτό που τους λείπει; Κι ο τρόπος, πόσο ρόλο παίζει στον κάθε μελλοντικό αναγνώστη, άραγε;
Ήθελα να κοινοποιήσω ειδήσεις πιο στενών φίλων, μα θα ήμουνα άδικη. Νιώθω τύψεις. Θα πρέπει να το κάνω για όλους, για να είμαι σωστή και δίκαιη με όλους τους "φίλους μου" στο Φέις. Είναι τόσοι πολλοί όμως, κι εγώ παρηγοριέμαι που δεν είμαι διαφημήστρια εκδοτικών οίκων!
Αργά το κατάλαβα, θα μου πεις. Ποτέ όμως, δεν είναι αργά.
Εύχομαι στα βιβλία όλων "Καλοτάξιδα" και "Καλοδιαβασμένα", ευχόμενη να είναι καλλυμένοι όλοι τους οι συγγραφείς, από πραγματικά ευτυχισμένη ζωή και να μην "χορεύουν" μόνο για να υπάρχουν μέσω των βιβλίων τους!Έτσι, δεν έχει νόημα η ζωή! Εγώ ότι μπορώ να κάνω για όλους, θα το κάνω, έτσι κι αλλιώς, με την πρώτη ευκαιρία!