Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Έλα να με βρεις

9 και 41 Τετάρτης




Έλα να με βρεις...

Φεύγω!

Είδα και στο άλλο. Για να κλειδώσω, ντε, φεύγοντας...

ΚΩΣΤΑΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ
Δε λυπάμαι που σκότωσα τόσον καιρό στην τέχνη. Από τότε που ήμουν μικρός και όλοι μου έλεγαν, δεν βγάζουν ψωμί αυτά που κάνεις, η τέχνη δε με πρόδωσε, ούτε οι άνθρωποι που αγάπησα και με αγάπησαν, αν και μέσα μου συνεχίζει να υπάρχει εκείνο το τσίμπημα του δρυοκολάπτη..

http://diasxizo.pblogs.gr/2011/12/h-aporripsh-ths-tehnhs-diashizw.html
Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗς ΤΕΧΝΗς...Διασχίζω...
diasxizo.pblogs.gr
ΔΙΑΣΧΙΖΩ - ΤΕΧΝΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΛΟΓΟΣ - ΣΑΤΙΡΑ..
Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · Πριν από 28 λεπτά · .Αυτό αρέσει στο χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ και σε 23 ακόμη..1 κοινοποίηση
1 κοινοποίηση



Anna Milioni kalhmera zografe mou.......h texnh den exei timh.....na eisai panta.kala......kai o,ti kalytero!!!!!!!!!!!Πριν από 21 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1.Patty Gerouli Αν έχεις κάτι να πεις μέσα από τη ζωγραφική σου και αν αγαπάς την τέχνη αυτή, τότε δεν πρέπει να σε σταματά τίποτα και κανείς. Την Καλημέρα μου και εύχομαι να απολαύσεις την γιορτή που κάνεις σε λίγες μέρες με επίτιμους καλεσμένους τα ίδια σου τα έργα.Πριν από 18 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1.Liza Theodoridou ‎"Κάθε ανθρώπου η ζωή ειναι ένας δρόμος μέσ' τον εαυτό του" Κώστα και ο δικός σου δρόμος ειναι η τέχνη...γιατί δε σε πρόδωσε...Καλημέραπριν από ένα περίπου λεπτό · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει ·

Harry Klynn
Μεταξύ απόγνωσης και απελπισίας υπάρχουν πάντα η απελπισία και η απόγνωση!!!
Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · 9 ώρες πριν · Αρέσει σε 361 άτομα..


11 κοινοποιήσεις11 κοινοποιήσεις.
Γράψτε ένα σχόλιο.....