Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Σκόρπια

Δεν είχα διάθεση για τίποτα. Στο λίγο που κοιμήθηκα, μαύρα όνειρα έβλεπα....
Άνοιξα το λαπ τοπ. Πήγα στην εφημερίδα του Φεις. Κι όμως, είναι μια εφημερίδα!
Έπεσα στα λόγια της Κατερίνας, μόλις μπήκα!
ΜΑΥΡΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΣΤΟΛΗΣΑ.......ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΦΕΤΟΣ.............ΓΙΑ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ......ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ......{Μ.Καουκάκης}!
· · 2 ώρες πριν ·


  • Αρέσει σε 25 άτομα.
    Το δέντρο, τα φωτάκια, πόσο θα μου άλλαζαν την διάθεση! Δεν ξέρω αν θα στολίσω φέτος. Ίσως μόνο για τα παιδιά, αργότερα, κι όταν ο Τάσος βρει την διάθεση να μου τα κατεβάσει απ' το ψηλό πατάρι...
    "Όχι, ρε μαμά, πάλι μαύρα Χριστούγεννα", μου είπε η Λένα στο τηλέφωνο εδώ και μέρες.
    "Παιδί μου, στη χαρά και στον πόνο, δεν γίνονται παραγγελιές..."
    -----
    Ο/Η George Kastrounis κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


    «Και τώρα; Τώρα που χαμήλωσες; Χαμήλωσα το κεφάλι να δω, να σε βρω—έσπασες, μίκρ...Δείτε περισσότερα


  • «Και τώρα; Τώρα που χαμήλωσες; Χαμήλωσα το κεφάλι να δω, να σε βρω—έσπασες, μίκρυνες σαν κιμωλία. Σκύβω, μαζεύω κομμάτι λερωμένης κιμωλίας. Κρατώ το μικρό σου κεφαλάκι με τα δάχτυλα—σαν πένσες— προσεκτικά, να μη σπάσεις περισσότερο και διαλυθείς και μου πέσεις και σε χάσω. Ακόμα είσαι πολύτιμη, ακόμα σε θέλω, γιατί θέλω να γράψω, να γράψω ωσότου σωθείς, ωσότου λιώσεις, ωσότου η έμπνευση γίνει σκόνη.»
    Γιώργος Καστρουνής
    · · 2 ώρες πριν ·

«Δώσε μου», της λέει, «ένα φιλί για να σε θυμάμαι». Αυτή του δίνει δύο... Ένα για να τη θυμάται κι ένα άλλο για να μην ξεχάσει να την θυμάται...»
Γιώργος Καστρουνής
· · 2 ώρες πριν ·